take me with you ~

Sunday, March 13, 2011

Terpikat dgn bahan bacaan ini

Majalah Solusi - Panduan hidup Bersyariat

Dgn sifat malas yg menggile sejak akhir2 nie...aku slalu mmbaca satu2 buku tu sekerat jalan..tp hobi mmbaca tu mmg xpnah ilang lg la.. walaupn now asik bace sekerat je..heee..oke what!

Smlm...my parents amik aku kat umh sewa n bwk g knduri kawen... msuk2 je keta...aku nmpk byk gile buku yg mama beli.. so mata tertarik pada Magazine SOLUSI... baca dan baca lagi sampai x sedar dah smpai ke destinasi..huhu mmg best Magazine Solusi tu...ini bukan majalah hiburan oke..ni majalah Motivasi dan Fardu Ain.kebetulan dlm edisi  yg aku bace tu byk menceritakan hal2 remaja skrg. truskn mmbeli or pinjam lah dari sape2 yea... ;) best! n insaf!...lagipn aku meluat gile nk bce Magazine yg penuh gosip n pic2 artis yg nk amik gmbr msti dlm swimming pool! perlu ke nk amik gmbr dlm tu... Blueeekkk..... geli!

edisi ke 29 


edisi ke 26




selamat membaca & selamat beramal ;)

No comments:

Post a Comment