take me with you ~

Tuesday, May 10, 2011

Dewasa Sudah

Arini cm terpikir sesuatu... oOoOohh tidak.. suda mnjangkau usia rupanye aku.. =P
borak2 pasal umo dgn ofismate aku..urmmm.. aku da 25?? oOoh ok.. hihi
semua sibuk pk hal tunangla + kawenla..lalalala...
tp aku blum terpikir lagi...
bila semakin dewasa ni aku cam da dpt blajar byk benda.
kata org pengalaman xdpt dibeli..tp kena merasai.
yeaa... pgalaman tu mematangkan idup kte.
kadang2 bila da smakin dewasa ni byk ati yg aku kne jaga
dr prcakapan, perbuatan dan segala mcm perkara kte kne ati2
tp xperlu la smpai nk hipokrit sgt.
saya xsuke jadi diri org laen....dan dah tentu2 org lain pun xsuke jadi saya kan... =)
 so just be yourself dear!
Dewasa jugak meningkatkan kematangan aku utk berfikir
bermuhasabah diri kearah yg lebih baek..huhu..rasa sgt kerdil dibumi ini...huhu
jauhkan aku dari berfikiran cetek! xsemua yg kte rasa betol itu betol.. 
xsemua yg kte nak tu kte akan dapat. iye aku sgt degil. huhu..
tolong la nasihat dan byk benda yg aku kne faham dan belajar.

metaceh (",)v

Keyakinan pd kmampuan diri merupakan cermin dari kematangan ilmu, pemahaman, dan pengalaman hidup



 






No comments:

Post a Comment