take me with you ~

Wednesday, January 4, 2012

Cerita dua hari

Assalammualaikum :) slmt tgh ari..
entry kali ni dibuat smbil hati2 berbunga2 rse cam nk menjerit.. hahaha
Alhamdulilah.. sgt best..sgt syg..

last 2 weeks
Si dia balik cuti.yeeahhh seronok.. tp bukan bercuti lama2 pun. sehari dua je..
ok..bagi kami2 yg berkapel ngn abg2 celoreng ni mmg mcm ni... xkesah la cuti sehari pun da cukup bermakna dah.. dpt ckp tepon seminit dua pun da kira baek la.. 
so.. ari sbtu teman cik abg tu g balik kem dia.. ok.. disini je da mnguji kekuatan mental dan fizikal aku.. mcm nk g berperang je bunyik nye kan... hihi.. mne x nye... aku duduk dlm keta dr jam 8.55am smpai 2.45pm baru dia selesai buat keje dia...tapi............. aku xrse langsung nak marah dia..
sbb dia bkn nye pegi berpoya2 pon.. sbb dpn mata sndiri aku nmpk dia berkejar2 mnyiapkan keje dan bertahan dgn senior2 yg aku rse cm singga garang giler nak mampos... huhhh..
lagi pun... buat ape nk mrh sbb..... aku yg gatal nk ikut kan.. hahaha

so ari sbtu pn tamat dgn pnuh keletihan..hihi.. ktorg mmg da plan ari sbtu spend time utk dia.. and ari ahad adelah ari utk aku... :) ari ahad ayah ajak Si dia lunch di rumah.. haaa.. gelabah trus kan.. mula2 smpai rumah senyap je..xtau nk borak ape.. last2 dia da bole bwk diri sendiri... makan sndiri..nk g solat sndiri.. sume sndiri.. aku biarkan je dia berdikari... hahaha..sje nk uji.. so bab2 ni lulus dah... smpai ke ptg bersembang ngn ayah and mama.. tbe2 mama ajak g rumah nenek pulak.. sampai d rumah nenek... haaa..bkn setakat nenek je ade kat rumah.. sedara mara semua ade time tu.. hikhik.. lagi skali bergetar lutut si dia Chenta Hati... hihihi..
terserlah gaya buat2 coOL dia.. hehehe... pape pun ending yg mnarik utk cuti pada 2 aritu... :)
xpernah terpikir pun ade jawapan utk soalan cepu emas dari Ayah utk Si Dia.. hahahaha..
tp mmg dah ready ngn jawapan yg selamat.. ape tuuuu? jeng jeng jeng.. hihihi..

saya bahgia :) Love yOu Laaaa...




No comments:

Post a Comment