take me with you ~

Monday, May 14, 2012

Eppy Mother's Day Mama! :D

Assalammualaikum.... masih ingt sy lg??.. org yg plg malas mengHapdate blog.. :P idea yg mncurah2 pun xkan sempat di post skiranya masa x mgizinkan.. uwwaaaa.. so ari2 asik jd reader blog org laen je.. plus... smakin byk draft yg x terpost! ngeee.... byk cerita suka duka nk dikongsi.. tp biar sy post dulu cerita yg plg shweeeett bg aku... :D

Last weekend balik Semenyih.. ade sesuatu yg aku dah niat nak buat pd mlm Sabtu.. :D . dr pg sabtu sampai ke ptg mmg agak bz mngemas rumah.. memandangkan ruangan dapur rumah baru siap di renovate. lepas selesai kemas2.. mama da ade mcm2 plan.. nak pegi sana.. nak shopping ni shopping tu... takot plan x mnjadi.. cpt2 aku bersiap dan trus keluar rumah dgn alasan... "ikin keluar skejap.. nk jumpa kwn ikin jap.. Mama jgn msk ye mlm ni.." heee.. takot kalau2 mama masak plak... sbb aku plan nk beli something utk Sambut Hari Ibu... sempat jgk mama pesan suruh beli beberapa brg.. ok. Mama! :) 

oke...pecutttt terus cari kdai kek!...sbb time tu dah nk mghrib. tp tp tp.... sbnarnye semua ni mmg dah plan dgn ayah.. asik2 kol ayh.. hehehe.. ayah pesan "balik sebelum azan dan beli McD sbb Mama mmg antu Mcd,,, hehehe" waaaaa... 

Cake comel!. mirip Mama.. hehe
Sampai kat rumah... masuk2. tgk mama tgh bersolat kat bilik atas.. ayah plak kat surau.. so.. this is a good time utk aku setup... ngeee.. (bkn setup beria pn... susun2 je pon) .. lepas smua dah ready.. aku naik utk bersiap kan diri plak.. solat, mandi and bla bla bla....... then... ayah balik... and mama turun bawah... heeee.. smbil jerit " waaaaa... ade McD" ( ayh xkasi sgt mama mkn McD sbb masalah kesihatan.. so kali ni je ktorg kasi..)... :D .. lpas tu... mama nampak kek... hehehe.. mase tu cam sebak sket rse... sob sob sob... :"( 




Selamat Hari Ibu buat My Dear Mama... We Love You!

Al-Fatihah to my late mom.. we also miss u ma...eppy mother's day..

No comments:

Post a Comment