take me with you ~

Friday, July 13, 2012

Berhati-hati ye

Assalammualaikum.. 

Hari2 mesti dgr cerita yang xbest berkenaan kes ragut, kes rompak, pecah kereta and bermacam2 pecah lagi la..huhu. makin xselamat and makin takot rasanye nak berjalan keluar dari rumah, even dalam rumah sendiri pun xselamat. :( . Pagi2 sampai office nampak newspaper atas meja. so baca la sikit2 sambil tunggu waktu kerja bermula. Muka depan je dah kes ragut. cisss! jahanam tol la sape yg meragut tu.!. sampai mati lak tu mangsa ragut tu kau kerja kan...

Selak2 page lain then aku terbaca plak TRAUMA PEROMPAK KELAR LEHER ANAK yg buat aku xsangka. kejadian tu berlaku di rumah kediaman jenis Pangsapuri. Sebab before ni baru je bercerita dgn Ifa yg mungkin rumah jenis flat,pangsapuri or dlm erti kata lain.. rumah tinggi2 ni mgkin selamat sikit sbb hanya ada satu pintu je utk di awasi. so perompak slalu nye akan masuk ikut pintu belakang kan.. huuu.. tapiiii tu semua apa yang kami pikir kan je...uwwwaaaaa takot.. 

Kurang dari 30 saat pun macam2 boleh jadi......


Sama juga la bila memandu ke tempat kerja atau kemana pun aku pergi... bila ada kenderaan lain yg berhenti di kiri kanan kereta aku.. aku akan rasa serba xkena.. tak senang duduk dibuatnye.. mungkin sebab fobia dgn macam2 cerita yang aku dgr and baca.... :( 

Ladies, all need to be very alert. lelaki pun kena hati2 jgk ye... 


No comments:

Post a Comment