take me with you ~

Tuesday, May 17, 2011

Gadoh xda Guna!

xpayah ar wei,,adehh wat malu je...
nk tawu pasal ape??.. hehehe.. gadoh pasal laki?.. erkk.. poyos kan..
aku bkn xnk amik tawu,,tp entahla..aku mmg mls nk dgr or cmpur klu2 ade gurl story2 kat aku yg dorg gadoh pasal laki,, maksudnye mybe gurl ni gado ngn gurl laen sbb boy tu..haaa lebih kurg cmtu la..
ble aku cm wat dgr x dgr or sumtyme aku juz diam tnpa bg sbrg komen,, gurl2 ni msti kata "ikin xfaham, sbb ikin xrasa"...haaa.. ape?? ulang lg skali ayat tu "ikin xrasa..." hehehe.. adaka begitu... penah dah rasa juz mls nk tunjuk je..cam ape je nk gadoh pasal ni..adehh.. nnt juz menunjukkan "kebO**han" sndiri je..
nnt lama2 pas dah oke msti tetbe rse cm malu sndiri..sOo.. pk dlu sblum bertindak..hehe.. jgn cpt melenting..kata org  "guna akal sket,,org cetek fikiran je bertindak cmni"
frust2 tu xpe la lagi..nk nnges ke.. meraung ke.. tp nk gadoh2 berebut2 tu mmg xpayah la..

aku ckp ni juz utk org yg berkapel je,, yg dah berkawen n bertunang mybe xtermasuk dlm ni cite taw.. kang ade plak yg tetibe mrh2.. dah kawen n tunang tu laen la.. mmg patut pn korg mngamuk.. hehehe

oppss,,ada gak aku dgr,,kwn baek yg amik kwn baek baek dia punya laki... eehh btol ke ayat aku ni??.. hehehe...lantak la.... 

gurls,,, chilll sudah ye!




No comments:

Post a Comment