take me with you ~

Friday, August 12, 2011

ChuBby je x GemOk pun

Assalammualaikum Darlings..
Selamat berpuasa sekali lg diucapkan..hehe.wahh skema plak kan..
mse dok menaip entry ni, ketika dan saat ini aku sdg mngalami lenguh2 badan. 
entah knape sakit giler kot rse..terutama bhgian badan belakang dr bahu ke pinggang berdekatan tulang belakang..huhuhu.. risau la kan kot ade tanda2 awal penyakit laen ke... then aku g la check, and jawapan nye adelah... anda mengalami STRESS.. hahaha..tipu taw.. mne ade stress2 ni..
ok..berbalik pada topik asal...sbnrnye..aku sdar yg aku mcm dah berisi sket..entahla ade yg ckp "xla ikin, ikin xgemok pon" and ade yg ckp "ha,ah ikin dah boolat" "ha ah la ikin dah tembamm" urrmmm xkesah la... tp hakikat nye mmg aku kelihatan agak chubby tapi tapi hanya di pipi.. haha.. ni sume aku sdar lpas tgk pic fotoshoot Hijabi  
cmne ek nak kurangkan nmpk chubby kat pipi ni??.. tapi bkn ke dr kecik mmg aku dah montel... haha..

dulu-dulu

skrg la ni..haha
so,,kesimpulannye...aku mmg dah berisi..kurg exercise + byk mkn + byk tdo.. sekian.. =P

3 comments:

  1. pergi mkn chewing gum byk2 :)

    ReplyDelete
  2. mesti senang nak cam ekin dr kecil hingga skrg mata ekin sama la...comel!;p

    ReplyDelete