take me with you ~

Sunday, August 14, 2011

Fesyen Baju Raya Tahun ni??

Assalammualaikum Frens..
dah beli baju raya? dah buat baju raya? fesyen ape? kaler ape? tema ape?..
pernah dgr x soalan2 cmni org tnye kat korg?..hehehe.. 
biaselakan nak dkat raya..
and mybe sbnrnye org yg bertanye tu xtau nak tnye ape kat korg..hihihi...
oke..aku plak mcm mane??.. uwwwaaa..bju raya xde lg... xtau nk fesyen ape... xde baju raya bole x??.. haha..pernah kot tnye cmtu kat parents...skali dorg ckp.. "bole je.."
hikhik sdey tol dgr taw..
fesyen ape ek tahun ni?..konfius btol.. sbb dah dua kali aku kuar dgn niat utk bershopping raya.. tp...at last balik dgn tgn kosong jugak....cisss..penat kaki melangkah je..haus lak tu.. tapi kan siyes ar tahun ni mcm xberfesyen je.. coz dua kali g Jalan Tar..tgk baju cam xmenarik je...huhu.. adelah bju2 yg ala ala kaftan tu nmpak cm nice je.. tp perlu la aku nk beraya dgn baju tu??..huhu..sory...xsuke! panas laaa... pastu kebanyakkan nye kain jarang2 tu..and kne pkai ngn inner.. huhu..bertambah la aku xsuke..

actually aku ade la peminat kebaya sgt2... xkesah kebaya ape..labuh or pendek.. and bole dikatakan aku akn ade sepasang kebaya utk raya..xkira raya keberapa pun.,mesti ade akan pakai jgk... tapi....utk mmbuat kelainan pada tahun ni..aku decide xnk kebaya dah...ingat nk bju kurung pahang yg simple2 je.. dan...baju tu mesti la bole guna utk pakai g opis jgk...hehehe.. mmg klu nk beli pape skrg ni msti syarat2 nye... "leh pakai g opis x" ..hehehe sampaikan kat Jln Tar aritu..aku xbeli baju raya..tapi aku beli baju keje... bagus x...

Semalam kluar lagi..niat yg sama utk bershopping.. tapi xbeli jugak.. last2 bawa balik cake Secret Recipe plak..haha..mmg lepas ni klu nk shopping lg..kne ade org yg beli kan kot.... hahahaha...   and aku jatuh chenta ngn baju kurung cotton ni..........huhu.. simple n nice tu yg penting. so next shopping raya la bru beli..

cube tgk contoh pic baju2 ni... Simple and Nice!

Baju Kurung Moden Cotton Pink PolkaDot

Baju Kurung Moden Black PolkaDot


baru teringat..haritu my dad ade beli kan kain kaler Turqoise...tapi xtempah lg... xsempat dah kan...huhu

No comments:

Post a Comment