take me with you ~

Thursday, August 4, 2011

Trust ok...

Hai Guys! Assalammualaikum..
tghari tadi...ada someone ni kol aku.. huhu..
tanya mcm2 soalan pelik.. sampai aku sndiri yg jadi pelik.
ble aku tnye..ape yg jadi?kenapa??. xnak plak dia jawab.. everyting oke kata nye..
oke.aku pun malas nk tnye lebih2..takot masuk perangkap plak kan. mmg xbaek nk syak wasangka! tp aku dah pernah terkena. and yg kol aku ni bukan org sebarangan..huhh oke aku serik!
tapi..lama2 aku cam kesian plak.huhu..entahla...
aku tau niat dia baek.. tp Sory..aku lebih ske diam je..malas nak campur..
nanti aku ckp laen.sampai nye jadi laen.
boleh plak dia kol aku tanya pasal perangai si dia?? erkk..kenapa??
trust each other suda la kan and bersaksi kan kawan2 disekeliling tadi..
"saya tidak memberi sbarang komen tentang diri anda wahai sahabat"
sekian...wassalam
so si GF.awas! BF anda dah mula ragu2 ngn awak... huhuhu..Oppss...

it takes years to build trust, and a few seconds to destroy it


No comments:

Post a Comment