take me with you ~

Thursday, February 2, 2012

belajar masak

PANDAI MAKAN TAPI XPANDAI MASAK

kata-kata ni ditujukan buat diri aku

Assalammualaikum.. selamat petang :)
sory curik masa sikit berblogging di tempat larangan. opss,, 
di sbb kan lappy aku yg bengong + tgu masa nk meletop tu.. ntah knape xbleh nk on Blog.. huhh.
aku rasa cam nak hempok hempok je lappy aku tu!

tiba2 tahun ni mcm nak belajar masak kaw2 punye. agak2 bole jadi chef utk family ok la kan. haaa berangan :) sebenarnye kan aritu... dah lama dah rasa nye. huhu.. Encik Kapten sye pernah ckp "awk..awk kene blaja masak k..belajar sikit2 lama2 pandai la.." hehe.. sentap taw skejap.. tapi xpe.. rse cam comel je bile dia ckp cmtu.. hahaha.. iye aku xpndai masak.. masak sikit2 utk diri sndiri bole la kot..tp nak hidang utk org lain mkn mmg aku xbole.. pernah la skali masak 1 makanan tu.... (xmau bgtau makanan ape) lepas dah siap masak.. snap pic.. send mms kat dia.. then after few minutes msg masuk.. "awk.. nape hancur makanan tu??" heee..hancur2 pun sedap taw.juz xberape nak menarik je rupenye..

dan...
menurut sumber yg boleh dipercayai.. Encik Kapten sye sgt la pandai memasak! 
wOoWww.. best.nyummy!

hehehehe
xpe.. nanti saya belajar masak k awak.. :)

chef Ikin becoming! tunggu...........

*ktorg xpanggil SAYA AWK pun sbnrnye..ktorg pgil laen.. 

No comments:

Post a Comment