take me with you ~

Tuesday, March 6, 2012

where's Your Money Drop?

Wang Besar Wang Besar..!!
hari2 jari jemari and mata ni semakin aktif nak berOnline shopping.
lepas satu2 yg aku usha.. yg mana berkenan je aku order..tp xbyk pun.. bile smpai time nak cnfirm payment thru CIMB Click.. trus terpikir..berbaloi or x ye klu beli.. urmmmm... 
tapi tapi.... sempat la aku mengOrder something dari sini .. hehehe ari ni order, esok sampai..xmahal pun biase2 je... tp sgt puas ati..cantik sgt..
klu ikut kan nafsu shopping ni da lama da aku order mcm2 dr blogshop laen...ngee..
adajugak keluar shopping2 ngn kwn2... tapi tapi... 
ntah pape ntah yg aku beli..hahaha. rse cam mnyesal pun ade..

awal April ni nk g bercuti with kawan2.. ni dah lama plan.. and kali ni InsyaAllah jadi .. so kene saving sikit.. Simple Bachelor Party actually before Jims kawen! .... :)
Flight ticket Booking + Payment : Done!
Hotel : In progress 
Transport : Done!

chantek x? chantek kan....  k bye.... hihi

 Assalammualaikum...

No comments:

Post a Comment