take me with you ~

Sunday, October 28, 2012

Simple & Sweet

Assalammulaikum.
hai readers..hai blogger.. hai follower.
aku harap masih ada yang sudi membaca and singgah blog usang ni ..hihi
sebelum terlambat, happy eid-ul adha to all muslim :)
 
ada sesuatu untuk dikongsi. tersimpan dalam hati. rasa melonjak2 nak bercerita. tapi sudah berjanji pada diri sendiri untuk berkongsi cerita ini setelah segalanya selesai.
alhamdulillah. segala berjalan seperti dirancang. semuanya teratur dan sempurna dari pandangan mata. tapi mungkin berlaku sedikit kekurangan dimana2 tanpa kita sedari. wallah hu a'lam.
 
ketika saat ini. aku telah pun bergelar 'Tunangan orang'. iye.. Ikin da bertunang... yeahhh :P
segala persiapan telah aku atur dengan baik. lebih sempurna dan lancar bila dibantu rakan2 dan keluarga tercinta serta saudara mara. sepanjang tempoh sebelum majlis berlangsung. tangan tidak pernah lari dari sebuah nota dan pen. bukan apa memandangkan aku seorang yang sgt cerewet dlm serba serbi. so haruslah semuanya dirancang dengan teliti.
 
takot dikatakan over mengalahkan orang bernikah. so aku memilih tema "simple & sweet" ..
 
Tunggu pic lain next entry ya :)
ok bye! ta'tani binafsika & ta'tani binafsiki! wassalam............
 
*belajar bahasa Arab dgn bakal adik ipar :)
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment