take me with you ~

Sunday, November 11, 2012

E-day : Sweet Mini Dais

Assalammualaikum :)
 
Pada mulanya memang tidak ada Mini Dais. Tidak plan + tidak termasuk didalam budget pun. Tapi last minit decide nak ada Mini Dais. Mungkin ada beberapa faktor yang menyebabkan aku terpaksa buat. Bukan utk menunjuk. jangan risau Mini Dais aku tidak lah mengeluarkan kos yang banyak :) sponsor ke?? haha.. Ooopss.. bukan artis pun aku nak di sponsor. hehe.
 
ok Color theme for  Mini Dais aku sendiri yg pilih.. and ada sedikit beberapa susunan yang aku request. Pembantu butik ni datang sendiri ke rumah aku untuk berdiskusi mengenai color theme dan susun atur Mini Dais 1 week before my eday. Mereka pun suka dgn pilihan warna aku + katanya belum ada yg request theme ni lagi..(or mybe ayat org bisnes je kot) kalau ada pun more to theme Baby Blue & Pink or Turqoise & Pink..  Ok. legaaaa.....settle hal Mini Dais.
 
dan.....ini lah hasilnya......
 
Nampak mcm kemas lagi kan...? ni sebelum cik Ekyn duduk.. mmg fresh lg baru siap pasang :)

Sweet  Mini Dais
Color : Tiffany Green & Baby Pink (Pastel)
 
*banyak kali juga tanya kat Bob (Encik Tunang).. "bole x nak buat Mini Dais ni??" and jwpn dia.. "tanya Ayah..if ayah bagi..baru boleh.." hihi..okehhh (^__^)v
 
thanks.... wassalam
 
 
 


No comments:

Post a Comment