take me with you ~

Saturday, December 22, 2012

Bride to Be

Assalammualaikum.
 
Tersipu-sipu malu aku baca title tu.. "Bride to Be" ecececehh... ohh anak pakcik Ajis dah gatai nak kawen. Eh. tak mungkin la ayah aku nak cakap aku gatai. Sebab ayah sebenarnya yang dah tak sabar nak bermenantu.. kata pakcik Ajis kpd anak beliau "time umur ayah da tahap ni. semua kawan ayah dah dukung cucu" ohhh sentap aku.. hiks..
nasib baik ada sang kumbang datang meminang aku 27.10.2012 hari tu..
 
ulang lagi sekali.. "Bride to Be" 2013?.. lambat lagi tahun depan.. haha. kiraannya mcm lagi 2 3 bulan nak masuk ke tahun depan, padahal.. lagi berapa hari je lagi. Oh eM Jieeee...
kita hanya mampu merancang. Allah s.w.t yang menentukan segalanya.. relaks relaks...
kalau Ikin tak kawen 2013... mungkin 2014.. or mungkin 2015... segalanya mungkin.
 
Bila orang tanya.. Bila majlisnya??..bila langsungnya??.. jawapan selamat yang keluar.. "InsyaAllah..nanti saya jemput" "lambat lagi..relaks dulu" rasa mcm nak lambat tapi aku dah sebok booking mcm2.. survey mcm2.. checklist yang semakin menebal. heee semangat ok! (permudahkan lah ya Allah.. kepadaMu ku berserah)
Thanks to Cik Bie :)
*dugaan bertunang yg hebat sudah bermula. huhu.. semoga kami kuat menghadapinya! Ameen..
 

Wassalam.. \(^__^)/ bye..
 


2 comments:

  1. salam perkenalan...selamat menjadi B2B ye...samalah kita... :)

    ReplyDelete
  2. hai :) yeahh sama..salam perkenalan.

    ReplyDelete