take me with you ~

Tuesday, March 26, 2013

Tangguh dan Tenang

Hello.. hai.. Assalammualaikum...
waaaaa rindu.. kesian blog aku ni. sorry busy. hiks.
ketika aku menaip entry ni.. sebenarnya masih tiada idea untuk mencoret apa2 cerita. tapi yang pasti aku just nak nampak blog aku berisi semula. bak kata Encek Tunang aku.. "Blog awak dah pengsan ke??" hahaha..
 
Seperti yang sedia maklum.. before this aku pernah announced.. cehh bajet artis plak. yang aku ada "Bride To Be 2013" . yes. betol. jadi. doakan semuanya berjalan lancar ye kengkawan. Mmg skrg busy settle kan semua hal2 itu. xpela kan if survey awal2 and boleh settle kan sikit2 kan.
 
walaupun sebenarnya......
  • Date Majlis Persandingan aku dan dia lambat lagi. kenapa lambat?? aku yg nak lambat.
  • Aku tak tahu nak mulakan dari mana. huhu Alangkah bestnya jika aku punya kakak.
  • Tugas beliau seorang Askar yg bz menyebabkan segala survey2 oleh aku sahaja
  • Paling sedih...Beliau kini dihantar ke LD utk bertugas mempertahankan negara. chewaaahh
  •  
    so.... disebabkan perkara2 berikut lah membantutkan segala urusan aku.huhu. mungkin terlalu awal.. so aku boleh bertenang dulu. Tapi settle awal2 kan bagus kan..huhu tambahan pula dia berada nun jauh di LD.. bertambahlah kepayahan aku nak buat semua benda yang aku dah rancang. sobsss..
     
    Wassalam... PrayforSabah~ semoga semuanya selamat disana syg. (T_T)
     
 


No comments:

Post a Comment