take me with you ~

Saturday, April 13, 2013

Ai ai Kapt Bukh....

Assalammulaikum..
 
Skrg tgh rajin.. tu yang berdesup naik atas ,.masuk bilik. on Lappy, Online and post.
risau idea hilang. so kena menaip cpt2.
 
How's Weekends??
As usual, Weekends aku hanya duduk di rumah tgk tv and tido.
Memandangkan encik Tunang aku adalah seorang Askar maka tiada lah istilah 'temujanji kekasih'. Aku xkesah sbb dah biasa.heee tapi kadang2 merungut juga tiba2. Entah kenapa kalau mood swing aku dtg.. Aku jadi mcm xpernah tahu yang pekerjaan beliau adalah Askar. Mungkin dah sampai time untuk bermanja.haha Gedik.
Siapa tak jeles?? nak menangis pun ada bila tgk org berkepit ke hulur ke hilir dgn pasangan.
Macam yang aku cerita sebelum ni. Beliau kini berada di LD. Entah bila nak balik aku pun tak pasti.
 
Baru-baru ni.. aku dapat berita. Itu pun selepas bakal adik ipar aku Tag Photo di FB.. hehehe..
Esoknya pergi kerja terus cari Surat Khabar BH tu. Aku ni duduk rumah sewa memang xbeli la surat khabar kan. Aku ambil keratan ni untuk aku simpan. Buat tatapan anak2 nanti.. opss..
 
BH Isnin 8 April 2013 :  Kapten Bukhary berkata....(Ada salah info sikit. Wartawan tu punya pasal)
 
Aku pasti.. jika kita syg kan dia. kita kena syg kan kerja dia. Kalau tak memang susah kot nak together forever ni.  Aku mungkin dah biasa. Memandangkan ayah aku seorang polis dan abang ku juga seorang askar. Sebab tu aku berani memilih seorang Askar yang sememangnye tiada masa untuk berdating bagai. Lagi pun memang dari dulu aku suke lelaki beruniform ni. Sebab aku suka tgk diorang ni macam bertanggungjawab.. eh yeke?? hiks.
 
counting Days between Dates. Cepat balik sayang...
 
*persiapan Brides to be - Ayah and mama tgh berusaha cari idea utk Doorgift.. slmt berjaya! hee
 
wassalam..
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment