take me with you ~

Friday, September 27, 2013

Serabot ke stress ni!

Assalammualaikum kalian
Thanks sbb sudi singgah bloq yg usang dan berhabuk ini tapi cute.. erk.. nak jgk! Hee.
Korang.. apa beza stress and tension?? Dua2 pun sama bikin kepala sakit kan. Adoii.

Tolongla jgn ada lagi minggu mcm ni pada minggu2 akan datang. Tolonglaaa.. 
Apa yg serabot sgt ntah kepala hotak ni nak emo sesangat. Adoiii lagi...

Seriusly aku serabot.tension and stress sesangat. Ni bkn 100% dsbabkan persiapan kawen. Persiapan kawen mgkin just 30% je puncanye. Yg lain tu sume sbb.. teettttt.. aku mls nk btau sgt ape teeetttt tu.kang lain plak cite ye kang! Kepochi ramai je menunggu kat luar tu...

Aku cpt cool tapi cool aku ni skejap je. Time skejap tu la btol2 cool. Pastu klu jd hot balik.. habis la.. atlast nangessss.. uwwaaa. Bila emo cari tunang. Tunang busy aku nanges lagi. Tunang layan. Aku senyum sampai telingaaaa.. heee

Org keje xcekap. Cmni la jadinye.
Hee terkeluar sket hint2 tu.
Jgn putus asa ikin! Bye..

Wassalam.. ♥

No comments:

Post a Comment