take me with you ~

Tuesday, December 31, 2013

Sebulan satu hari

Assalammualaikum..
Hari ni cukup sebulan satu hari..Hari apakah itu? Hehe.. ohhh memandangkan blog usang ni telah aku lupakan berbulan2 dan berhari2. Mestilah ramai yg xtau. Date 29 nov 2013. Saya telah sah menjadi isteri kepada suami saya.. Bukhary Bin Bakar.
Maka..hari ini cukup la sebulan satu hari. Resepsi berlangsung pada 30 nov 2013 dia side saya. Manakala side capt bukh pada 1 dec 2013.. haaaa pulun ktorg wat kenduri 3 hari berturutkan.. memang lembik wei! Smpai tetido kat dewan.. tapi Alhamdulillah semua bjalan lancar. Bukan apa..ktorg plan buat terus majlis non stop sbb kesian sedara mara yg dtg dari jauh. So depa.. xperlu mai 2 3 kali.. ngeee..
Bab hanimun kat mana.nnt I olls cite k. Kang aku cakap pre hanimun. Ada yg geli dengau kang..hehe bajet kaya nak ada segala pre hanimun bagai. Hehe xpe ikut kemampuan kan. Tp kawen ngn askar ni xleh ckp ikut kemampuan.. kena ckp. Ikut depa ni cuti bila.. tu lg penting... susah cuti oi oi.
Rutin seorang isteri? Kami dok jauh... kesiankan.. xpe aku tabah.mm bluekkk. Tabah sgt.. malam2 dok merempan laki jauh. Ala.. normal la kan.. da kawen. Tapi Alhamdulillah aku masak setiap kali dia balik. Aku basuh semua baju kotoq sebakui dia tu.. tu je yg aku yg aku buat. Buat masa ni. Sumtime aku ke kem dia. Kat pahang nun..
Insyaallah aku try utk mnjadi isteri yg baek buat suami ku tersayang Capt Bukh!
Kami dpt hadiah yg paling bermakna.. :)

No comments:

Post a Comment