take me with you ~

Thursday, September 10, 2015

Kembali lagi

Assalammualaikum readers...
lamanya lamanya... huhu hampir 2 tahun xberblogging. rindunya.. bkn masa mngatasi, bkn juga keadaan xmgizinkan. semuanya sbb kemalasan melanda. honestly setelah bertahun today baru on bloq. itu pun sbb FB bg tb memory past year ago. klu x mmg xsedar and lost terus tentang blog ni.

now.. mcm2 dah berubah ok.. tapi best. ceteka skrg aku kat mana. hmmm bkn duk obersee pun tp kne naik belon jgk la.. haha. before tu meh nak cite sket. selepas kawen aku preggy. cpt kan..rezeki Allah swt bg. tu lah adiah plg bermakna. if korg bce last entry aku ade mention ' Kami dpt adiah plg bermakna' makanya dat time we olls da tau yg aku preggy. Skrg baby da setahun pun last 3sept aritu..
Syukur.. mylife is Awesome... thankz Allah swt.

now.. we olls laki bini da duk skali. kat mana? haha Kuching jak. sik jauh tok. Nanti next entry aku cite lagi pasal semua.. pasal family. pasal baby. pasal Kuching. okay?.

btw.. thanks sudi baca. aku tau aku xsehebat org lain berblogging. but menulis ni mmg hobi aku. lebih kurang macam merapu. haha .. k bye Wassalam.

1 comment: